POLITICA INTEGRATĂ A COMPANIEI

Managementul MIDI EUROPE și-a definit politica companiei și a asigurat că:

  • este adecvat scopurilor organizației, natura, dimensiunea și impactul asupra mediului al activităților, produselor sau serviciilor sale;
  • include angajamentul de a asigura condiții de muncă sigure și sănătoase pentru prevenirea accidentelor și bolilor legate de muncă;
  • este adecvat pentru natura și amploarea riscurilor organizației;
  • include un angajament de îmbunătățire continuă, de prevenire a poluării; eliminarea pericolelor și reducerea riscurilor pentru sănătatea și siguranța lucrătorilor
  • include un angajament de a respecta cerințele legale aplicabile și alte cerințe la care organizația subscrie, care privesc aspectele sale de mediu și riscurile sale în ceea ce privește sănătatea și siguranța la locul de muncă;
  • să ofere cadrul de referință pentru stabilirea și revizuirea obiectivelor și obiectivelor corporative, de mediu și de sănătate și securitate ale lucrătorilor.
  • include angajamentul de consultare și participare a lucrătorilor și a reprezentanților lucrătorilor
  • este documentat, implementat și menținut activ;
  • este comunicat și înțeles de către toți oamenii care lucrează pentru organizație sau în numele acesteia;
  • este disponibil publicului și tuturor părților interesate;
  • este revizuită periodic pentru a se asigura că rămâne receptivă și adecvată organizației.

POLITICA INTEGRATĂ A COMPANIEI

(calitate - siguranță - mediu)

MIDI EUROPE reprezintă punctul de referință pentru Italia, Franța, Spania, Elveția, România, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croația, Serbia, Muntenegru, Macedonia din grupul ISUZU Motors Limited; multinațională angajată să respecte și să protejeze mediul, să își protejeze partenerii.

Inspirat de misiunea ISUZU Motors Limited

"To ensure the most advanced safety, economic and environmental performance as well as superb service"

MIDI EUROPE intenționează să asigure conformitatea completă a serviciilor furnizate nevoilor clienților săi, în ceea ce privește conformitatea cu cerințele legislative, punctualitatea și flexibilitatea față de nevoile exprimate de clienți.

Conducerea este convinsă de necesitatea de a aborda problemele de afaceri folosind conceptele moderne de calitate totală și îmbunătățire continuă și introducând o abordare „ Risk Based Management” pentru a se alinia la directivele standardelor ISO. Prin urmare, calitatea este considerată o valoare strategică pentru realizarea eficienței organizației și este urmărită pe parcursul activităților companiei, cu un criteriu de prevenire.

Conducerea este la fel de conștientă de necesitatea de a-și continua misiunea respectând reglementările și legile în vigoare, vizând reducerea poluării și vizând prevenirea accidentelor și a bolilor profesionale

Fiecare activitate comercială are următoarele obiective:

  • să creeze produse și să ofere servicii astfel încât să satisfacă pe deplin nevoile Clientului în ceea ce privește fiabilitatea calitativă și respectând întotdeauna constrângerile legislative și în materie de mediu ,sănătate și siguranță la locul de muncă;
  • să utilizeze tehnologiile disponibile pentru a îmbunătăți în mod constant metodele de lucru, eficiența producției, reducerea poluării și prevenirea accidentelor și a bolilor profesionale;
  • creșterea relației fiduciare cu clienții;
  • să urmărească îmbunătățirea constantă a competenței sectoriale pentru tot personalul care operează;
  • identifică și analizează impacturile pozitive și negative asupra afacerii și actualizează evaluarea riscului;
  • promovarea adoptării unui comportament corect în ceea ce privește sănătatea ,siguranța și respectul pentru mediu, în rândul dealerilor, distribuitorilor de piese de schimb și atelierelor conectate la MIDI;
  • să fie mărturie a voinței ISUZU Motors Limited, care își propune să se evidențieze prin adoptarea unor tehnologii din ce în ce mai eficiente pentru prevenirea „încălzirii globale” și pentru conservarea mediului;
  • să fie înființate în așa fel încât să ofere motivații adecvate fiecărei resurse angajate în îndeplinirea atribuțiilor lor și să ofere conștientizarea necesară a importanței acesteia;
  • îmbunătățirea potențialului intern printr-o implicare din ce în ce mai mare a oamenilor și astfel încât fiecare dintre ei să recunoască importanța muncii lor pentru succesul companiei;
  • sa efectueze o analiză constantă, optimizare și definire a activităților în proceduri, cu metodologii concepute pentru a preveni erorile, pentru a evita pierderea timpului și pentru a asigura conformitatea cu caracteristicile dorite;
  • să asigure condiții de muncă sigure și sănătoase pentru prevenirea accidentelor și bolilor legate de muncă;
  • consultarea și implicarea lucrătorilor și a reprezentanților lucrătorilor în chestiuni legate de securitate și sănătate.

În plus față de aceste obiective de natură „generală”, conducerea, în timpul revizuirilor periodice ale sistemului de management integrat, definește alte obiective specifice pe care se angajează întotdeauna să le verifice la expirarea termenelor stabilite.

 

Politica de securitate a informațiilor

Descrierea politicii

Politica de securitate a Midi Europe reprezintă angajamentul organizației față de clienți și terțe părți de a asigura securitatea informațiilor, instrumentele fizice, logice și organizaționale pentru prelucrarea informațiilor în toate activitățile.

 

Politica de securitate a informațiilor Midi Europe este inspirată de următoarele principii:

  • Să garanteze organizației cunoștințe complete despre informațiile gestionate și evaluarea criticității acestora, pentru a facilita implementarea unor niveluri adecvate de protecție.
  • Sa asigure accesul securizat la informații, pentru a preveni prelucrarea neautorizată sau prelucrarea fără drepturile necesare.
  • Sa asigure că organizația și părțile terțe colaborează la prelucrarea informațiilor prin adoptarea de proceduri menite să respecte nivelurile adecvate de securitate.
  • Sa asigure că organizația și terții care colaborează la prelucrarea informațiilor sunt pe deplin conștienți de problemele de securitate.
  • Sa asigure că anomaliile și accidentele care afectează sistemul informațional și nivelurile de securitate ale companiei sunt recunoscute prompt și gestionate corespunzător prin sisteme eficiente de prevenire, comunicare și reacție pentru a minimiza impactul asupra afacerii.
  • Sa asigure că accesul la birouri și la sediile individuale ale companiei se face exclusiv de personal autorizat, pentru a garanta siguranța zonelor și activelor prezente.
  • Sa asigure respectarea cerințelor legale și respectarea angajamentelor de siguranță stabilite în contractele cu terți.
  • Asigurarea detectării evenimentelor anomale, a accidentelor și vulnerabilităților sistemelor informatice, pentru a respecta securitatea și disponibilitatea serviciilor și informațiilor.
  • Sa asigurecontinuitatea afacerii corporative și recuperarea în caz de dezastru, prin aplicarea procedurilor de securitate stabilite.

 

Data emiterii: 23/06/2017